Hello sunshine! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marije Aarts - WaarBenJij.nu Hello sunshine! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marije Aarts - WaarBenJij.nu

Hello sunshine!

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

19 Oktober 2012 | Suriname, Paramaribo

Ja hoor! Geland in Suriname! De reis ging goed! Ging best snel voorbij. Lekker filmpjes kijken enz. Nog even stress met de koffers, want de koffer van Elles en van mij kwam niet opdagen. Uiteindelijk stond hij al ergens in een hoekje verstopt. Gelukkig!

Eerste nacht hebben we gehad. We hebben een heerlijk huisje! Niet groot, maar ideaal voor 5 mensen. We hebben ieder een eigen kamer. Ik heb vannacht heerlijk geslapen, alleen wat vroeg wakker. 5.30 Surinaamse tijd!

Vanochtend zijn we al naar t revalidatiecentrum geweest. Gesprek gehad met onze opdrachtgever en een rondleiding gehad door t revalidatiecentrum. Onze opdrachtgever wil dat we bij veel basisscholen op bezoek gaan! Dat is wel heel tof! Veel veldwerk te doen dus.

Het weer is heerlijk! Er waait een lekker briesje, waardoor het goed te doen is. Al wordt het nu wel steeds warmer..

Wat een verandering om hier te zien! Echt wennen hoor! Maar ik geniet vol op!

Tot de volgende keer weer!

• 20 Oktober 2012 - 09:49

Timo & Marianne:

Lieve Marije

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Met dit weer moet je wel 'rustig' aan doen en niet zoals in Nederland haasten ;) We zien uit naar je verhalen met je ervaringen! Dikke kusss!

• 21 Oktober 2012 - 03:50

Martsen:

Yow Marije!
    Lekker bezig! Gelukkig ben je veilig geland. Hopelijk doen ze in Suriname ook leuke dingen in het weekend?!
    Geniet ervan!
    X Marts

• 22 Oktober 2012 - 11:38

Danielle :

X

• 22 Oktober 2012 - 11:47

Danielle :

Hey marije,
    Fijn dat alles goed is gegaan heerlijk weertje zo te horen.
    Fijne tijd daar en geniet ervan.

Liefs Danielle x